Monday, December 19, 2011

Gambar-Gambar Summer Camp : Back To School

Salaamun 'ala manittaba'al huda.

Alhamdulillah, diberikan peluang oleh Allah SWT sebagai salah seorang penggerak kem ini. 3 hari 2 malam yang cukup memenatkan, tapi memberikan pengalaman yang menarik bagi diri saya sebenarnya. Bukan senang nak handle budak2 yang sedang membesar. Budak umur 7-12 tahun ni hyperactive sungguh.hehe...

Saya memang jarang menguruskan bebudak umur range ni. Biasanya kelompok mahasiswa & remaja. Menguruskan kelompok mahasiswa & remaja agak senang maybe sebab dah terbiasa. Tapi bila handle budak2 kecik ni, rasa cabaran agak banyak & kesabaran pula perlu tinggi ;p.

Diorang punya perangai macam2. Sampai naik penat abg2 & kakak2 fasi dibuatnya. Well, ini adalah pengalaman berharga buat saya. em,lepas2 ni, dah tahu mcmne nak handle budak2 mcm ni,insyaAllah. Jadi,saya kongsikan sedikit gambar2 di kem tersebut. Ada banyak lagi gambar2, nanti saya share lain kali ye.






No comments:

Post a Comment